Bangarang

Trött tjej som bara sov 5 timmar inatt, men vad gör det när jag fick flumma och skratta med min bästa Jessica? Vi älskar våra liv! ;) Det är obeskrivlig kärlek det vi har, min fina syster och vän! Forever and everrrr <3

Isvind och trötthet beskriver min morgon, men solen gjorde mig ändå på bättre humör. Släppte ut våra 4 söta hästar i morgonsolen och ja, det är ju ganska otroligt hur glad man kan bli utav en gnäggning och lite gos med ett lurvigt ponnyöra. PUSS!

Träffade Hännzy och bestämde att vi skulle träna ikväll, fett taggad! Kollade upp tider tills imorgon också minsann. Varför sitta inne och dega, när man kan svettas och bygga muskler?! RAWR!

Väntar på att tvätten ska torka, sen ska jag ta mig ut till stallet igen och rida ut i vårsolen. Jag tror att det här kan bli en bra dag! Lite trötthet gör egentligen allting bättre, då orkar inte min hjärna ligga på högvarv och tänka i fel banor.

För övrigt så känner jag lite att jag lägger ner nu, jag orkar inte springa ikapp dig. Du springer ändå bara fortare verkar det som. Varför du springer vet jag inte, men jag vet att det är någonting jag inte kan påverka. Det handlar om dig själv och inget annat. Det enda jag kan göra är att leva mitt liv, det är upp till dig ifall du vill vara med i det eller inte.

Längtar tills man kan premiärgrilla!!!


17 april förra året, bara en månad kvar då tiiiep! ;D

2012 - It's gonna be my year!
Pussdåe!/m

Kommentarer
Postat av: jessicus

meeen åååh!! första grillkvällen ^^ jag vill ha sommarrrrrrr!!! :D

2012-03-14 @ 21:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0