Come on, come out

Söndagsbitter. Söndagstankar. Söndagsanalyserande. Söndagskänslor. BAAAAM! Skjut mig lite bara? Vad är grejen med att det blir såhär? Jag vet att jag inte borde, men ibland kan man helt enkelt inte motstå att göra precis det som kanske är helt åt helvete fel.

Taggar om och blickar framåt! Har en fullspeckad vecka framför mig. Massa träning, massa stall, massa arbetsträning, massa häng med vänner, massa göra-saker-hela-tiden-så-jag-inte-tänker-för-mycket!

Har haft en väldigt bra helg, om vi bortser från lite för mycket tänkande denna afton. Tog det bara lugnt hemma i fredags och kollade massa film, very mysigt. Har också spenderat ett dygn med min fina extrafamilj Blomqvist! Tacos, snacks och Melodifestivalmys igår. Ponnytävling, solsken och bus idag. Team Misty! <3 Tog hand om mina två hjärtan Lizzy och Wiona på eftermiddagen. Tog en oerhört mysig vårpromenad med Lizzy tillsammans med Anki och Kate. Utan täcken och jackor, nu är det vår for real!!

Sängen ropar på mig, och jag tänker inte protestera längre. Slut som artist, vila vad är det?
/m


Forever and today <3


Kommentarer
Postat av: michelle

hatar söndagar hatar söndagar hatar söndagar, vet vad du menarrr!<3

2012-03-12 @ 06:58:41
URL: http://millimell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0