Skaka din rumpa, vaska lite skumpa

Partysugen cheeeeey, heeeeeeey! Vilken jävla tur att det är fredag imorgon!!! Då blire AW med mina fina färskingar. Bmb såklart, vad trodde ni?! Känner på mig att det kan bli C to the RAZY! Ohyesssss!


Direkt från Stureplan, elluuurrr?

Jag sitter i min soffa, som är hårig av katthår trots att jag blivit så duktig och dammsuger typ jämt. Det är med andra ord inte bara hästar som byter päls så här i vårtider... *sväljer en tuss* Jag har en skön träningsvärk i ryggen, armarna och magen. Det kändes att jag inte tränat på 2 veckor igår om vi säger så, men jävlar vad kul det var!! Nästa vecka satsar jag på tisdag + onsdag, yepyep!

Besvikelsen som uppstår när man trodde man skulle vara nyklippt och snygg till helgen och ens frisör går och blir sjuk! Såatt, nästa vecka kan ni öppna ögonen igen. Då blir jag äntligen av med min tjocka kaluffs! Ska bli så skönt att kunna ha utsläppt hår igen. Lite (mkt) färg ska i också, kommer bli snyggast i sta-aaan!

Vad har jag mer för kul att berätta? Ja, alla (Jessica, Hanna och Erika) har gått och skaffat sig iPhone's denna vecka. Jag känner mig lite avundsjuk måste jag ju säga... Tur att jag iaf har en smartphone, annars hade jag ju varit totalt mobbad likzzzåm!!

TT - TvättTorsdag, och seriöst hur mycket kläder har jag ens? Jag måste rensa min garderob... MÅSTE! Hade nämligen tänkt att handla lite mer kläder nu när pengarna kommit, kan ju vara bra ifall man har plats då.

Nu känner jag att jag inte har så mycket mer att uppdatera om mitt fabulösa liv som stekare, ciao!
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0