Smyg

Vet inte ifall jag vågar skriva att jag faktiskt har haft en bra vecka... Och att jag känner mig glad sådär helt utan vidare anledning idag. För ifall jag sätter pränt på sånt så brukar det ibland svänga om och bli helt blöh, bläh, bluh! Mennne, ja, hehe! Jag har krigat denna vecka. Fyfan vad bra jag är!

Jag kan dessutom både fickparkera onykter och fixa till folks hår med en sån dära trimmer. Och ja, jag är stolt! Vare nå annat elluur? ;)

Idag kommer det folk och provrider Wiona. Det känns ju lite i magen om vi säger så. Jag vill inte att hon ska säljas, men jag vet att det är det bästa. Tycker synd om min fina vän Lotta som har det jobbigt över att ta det här beslutet. Kommer aldrig glömma tiden med er!! Fina Snorpan... <3

Dam-di-dam-dam! Som sagt, glad tjej hej! :D Har dessutom en vit och lugn helg, kan ju behövas. (a) Nästa helg åker jag till sthlm! Eller ja, Bålsta då... om man ska vara så petnoga. ;) Cass fyller ju 25 den 3 april och det ska firas! Undra vad man ska köpa i present... Ska bli så kul att äntligen få se hur de bor!

Jaaa, jaaaaaaa just det! Snart kommer Kents nya album!!! Längtar som ett litet barn! :D Fint som fan att de kommer till Putte i parken i sommar! Och alla håller tummarna så att jag och Hanna får funkisjobb där, okej! Bra! ^^

GE MIG TISDAG OCH PENGAR TACK! Jag är ledig på onsdag, wiie!
Jag känner hur jag inte orkar skriva så sammanhängande idag! ^^

Såatt, puss och smek dåe!
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0