tränarN

Joråsatteeeeh! Igår tog jag "friskis-oskulden" och svettades till ett medelpass tillsammans med Hanna på kvällskvisten. Det var kul, jobbigt och skönt! Jag kommer lätt göra det igen, taggad för att träna 1 dag i veckan till att börja med. Träningsvärken idag alltsåååå, aww yeah! Känns fint som fan faktiskt!

Chillerillade på arbetsträningen idag trots att jag var sjukt trött imorse, jag kan om jag vill! ^^ Pratade om att komma dit imorgon också eftersom det är sovmorgon. Så jag får ta det lite lagom lungt ikväll. Känns ju lite B att Hanna, Jessica och Erika bangar på Den Svenska Björnstammen! Det är inte riktigt okej!!! Ni kommer bli straffade av Gud. Mwehehehehehe.

Ska ta tag i att duscha lite, handla lite, hämta ut den där biljetten och sen ta bussen till systemet för att glida vidare hem till Frida. Ska göra allt för att lämna diverse ångest-känslor hemma och bara ha kul ikväll! Njuta av att leva i nuet och lyssna på bra musik.

Cheers!/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0