P to the ARTEY!

Hej Mikaela!

Överraska din vän med ett fång tulpaner.
Den glädje du sprider kommer att värma er båda.

Eller så ger någon tulpaner till mig?! Näää, skoja! Då äter väl mina kissekatter upp dem, mwehehehehe! Nej men, kanske att jag köper ett fång tulpaner då och ger bort! Den som lever får se som man brukar säga.

Klockan är 11.37 och jag är redan sjukt taggad inför kvällen, alkis? NEJ! Partypingla FFS! Jag kan faktiskt ha kul nykter, men jag föredrar att bli påverkad när jag ska ut och dansa! TAGGA BMB RÅÅÅÅ! Åhåhåhåhå, typ alla ska dit ikväll! Jag blir helt cepetaggad!

Har haft en jättemysig morgon i stallet! Solen bah skiner och jag blir så gladeliglad! Egentligen borde jag städa nu när jag är hemma hela dagen, men jag kanske inte vill?! Tar det imorn ehehehehe. Ja.

Igår red jag på min fina Lizzy och sen red jag på fina Wiona. Lizzy var världens snällaste och hade Tuvalie på ryggen i ridhuset. Hon är 7 år och skrittade runt där själv på min prinsessa, blir så stolt! Sen joggade jag henne lite och visade snabb galopp. ;) Tuvalie sa "Du borde få jättemånga medaljer som kan rida så fort!" Hur söt liksom?! ^^

Wiona bjöd på en del bus ute! Skrittade ut med Maya och Iza gick med Kate. Mia hängde med utan häst också. ^^ Iaf, när vi hade skrittat uppe i skogen så kom vi ner till hagarna och där var Alf och Fiffi fortfarande ute?! Fastän klockan var typ halv sex... Och då sa Wiona hejtittapåmeeeeeeej! Hon reste sig och viftade på frambenen som en liten fölunge! xD Där satt jag och skrattade, hon är ju så söt. Jag önskar att någon filmade/tog kort någon gång när hon har sina dampanfall! Hon studsade och höll på hela vägen till ridhuset och väl där inne så ba näää, tråkigt! Så vi travade några varv och kollade sen när Maya fräste på med sin vita ponniii! ;)

Förövrigt så var Den Svenska Björnstammen riktigt grymma!! Lite drygt att vi fick vänta i 1 timme bara, inte gilla sena framträdanden! Jag hade iaf skitkul både på förfesten och på Pluto! Lagom bakis igår dock.. 

Slänger upp en av deras nya låtar som jag fastnat lite extra för!



Party on bah! (Så jävla snygg cheey!)

Tjing!/m

Kommentarer
Postat av: Endless Emotion

Thx for the comment on my blog sweetie <3, but hey why are u giving * how to keep yourself-healthy* advices when u don't follow them at all. I'm really happy reading that u're enjoying ur time partying with friends, but be extra careful don't drink too much alcohol while u’re under medicinal treatment, it can lead to drug toxicity a life threatening condition... please be aware of that! Puss o kram

2012-03-07 @ 15:25:19
URL: http://endlessemotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0