We're all part of the same sick little games

Jag vill göra någonting kul! Någonting galet, någonting spännande, någonting som sätter guldkant på tillvaron, eller åtminstone brons! Kanske en kryssning eller något? Jag ska spinna vidare på tanken...

Folk härjade runt på facebook om någon himla snö imorse, dock har jag inte sett skymten av den? Är ni efterblivna, drömmer ni eller är det önsketänkande?

Har kollat senaste avsnittet av Vampire Diaries och kollat ifatt Game of thrones sen jag vaknade. Jag känner hur jag skulle vilja fortsätta ligga i min sköna soffa och kolla serier hela eftermiddagen och kvällen. Typ laga lite mat och bara slappa. Men nej, det är dags att åka ut till stallet... Jag känner bara hur jag inte orkar! Fast när jag väl kommer dit är det ju kul, men jag har det så himla mysigt här inne. Sen att det blåser orkan ute så fönsterna skakar känns ju också lagom lockande...

Helgen då? Jorå, det var väl kult! Singstarkväll som blev kollapåfilmkväll hos Jessica i fredags och fjortisfest hos mig + bmb på lördagen. Lagom kul, lagom full, lagom bra musik, lagom chockad, lagom förvånad osv!

Min disk ropar på att bli diskad, någon frivillig? Mitt golv är sjukt klibbigt eftersom någon (läs Hanna C) spillde ut ett helt fucking glas på mitt golv. Så jag skulle behöva någon som moppade lite också tack.

Denna vecka uppgraderar jag mig på vissa plan, känns bra. Det är jobbigt och kul på samma gång. Nu kör jag onsdagar, torsdagar och frivilliga fredagar på Gamla Brandstationen. Jag tänker slå mig själv med häpnad!

Längtar som sjutton till nästa tisdag, då kommer man äntligen kunna handla lite. Jag behöver träningskläder!!! Och jag behöver som sagt, göra någonting kul.

Auf Wiedersehen
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0