Bmbbbbbb

Japp, där hamnade man återigen igår kväll! Lyckades med att inte spendera ett enda öre, hur fint liksom?! ;D Frida var sötast och hade köpt en hel tetra vin åt mig, gulle!! Var på förfest hemma hos henne med Sofie, Jennie, Chokko, Nettan, Maria, Fridas syster Linda + kompis och världens sötaste hund Simba!!! Ville bara sno med honom liiitegrann... Sötaste mini-vargen med mjukaste öronen i stan! :))


PUSSSSSS

Det dök upp 3 killar som hade kört ända från Vingåker för att festa med oss hahaha! De var väldigt trevliga och snälla! Den ena, som kallades för Lulle bjöd mig på inträde och en grön shot, mmm! Jag, Sofie, Frida och Jennie dansade röven av oss hela kvällen, herregud vad varmt det var! Men grymt skoj! :) Drog hem innan alla då jag var alldeles för rund under fötterna och kände hur jag skulle kunna somna stående typ! Träffade på Ante där inne och en stycken Frillan på vägen till bussen, fina grabbar alltså! Borde umgås oftare med killkompisar....

Idag har jag mått askasst.... inte bara bakfyllan utan totalt cepedäckad av pollen?! Iaf vad jag tror! Lyckligtvis har jag feber också, jättekul....

Nu ska jag inta sängen och hoppas jag mår bättre imorn!! HEDDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0