Booyah!

Hejzan! Jag är rätt taggad på livet i skrivande stund! Min ridmotivation har verkligen kommit tillbaka, for real!! Senaste veckan har jag ridit nästan varje dag och dels mer än bara min häst typ 3 dagar. Mwihihihi! Idag var jag och Lizzy i stora och jag red seriöst, det gick jättebra! Hon var pigg och glad, lyhörd och taggad. Vi tog några skutt också eftersom Carro hade ställt fram en oxer. Min häst blev toktaggad och tyckte det var lika kul som mig tror jag!! :D Blev jättesugen på att hoppa mera. Ska så mycket åka iväg och träna när vi fått igång grundkondisen!! :D

Red ut på Wiona sen och hon var också väldigt taggad på livet! Hoppetossan, nu är hon sig själv igen. Hon har typ inte busat de senaste 2 gångerna jag ridit henne ute, men idag så! ;) Betade lite med Lizzy och kollade på Åsa-träningarna. Blev ännu mer sugen på att hoppa..!! ;D

Lite om helgen dåååe! I lördags var jag iväg med bästa Team Misty till Stora Ekeby. Maya red förklassen (LB) och i Hamre Lag 1 i Division 1 (LB). I förklassen red hon jättesnyggt och prydligt!! Det blev ett stopp på 5:an men resten gick som en dans! De slutade alltså på 4 fel.

Hon var först ut av Hamres ryttare i laghoppningen, hon var den enda som red b-ponny. ^^ De bjöd på en jättefin felfri ritt med superbra galopp!! Hur snyggt som helst verkligen! :D De övriga i laget var Moa, Linn och Emma. Moa och Linn var felfria och Emma fick 2 pet. Det var bara hamre lag 1 och strömsholm som gick till omhoppning med 0 fel i grunden. Kommer inte ihåg hur det gick för alla, men hur som helst så kom hamre lag 1 på 2:a plats! :D Och det andra hamre laget kom 3:a, de var snabbaste laget med 4 fel! Hur kul som helst!! :D




Världens finaste!!!

Var på bio på kvällen, såg Dark Shadows med Johnny Depp! Och ja, den var mysko och rolig! HAHA, älskar hur Depp är sån sjukt bra skådespelare!! Var där med Jessica Smeds och vi provsatt VIP-fåtöljerna eftersom vi kom typ 40 min innan filmen började hähä!




Stor salong?! YEPYEP!

Gud vad klockan är mycket!! Måste sova så jag orkar tvätta imorn... Taggar onsdag som fan btw, och ingen vet varför! HEWHEWHEWHEWHEW!!

Adios!/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0