Hejzan

Det är mycket nu, jösses alltså. Veckan som gått har varit tuff på alla sätt och vis. Men jag har fixat den och jag känner mig ändå hyffsat stark! Även om jag tänker så huvudet knakar och funderar på allt mer än en gång.

Jag tänker ge mig själv en eloge; Jag är en otroligt bra vän! Sådetså. De som ligger mig närmast hjärtat sviker jag aldrig. Vi kommer fixa det här tillsammas älskade vän! <3

För övrigt har jag varit på ett läkarbesök i tisdags som gav mig både svar och oro. Jag fick mycket hjälp gällande min psykiska stress och oro och har förmodligen ett hållande läkarutlåtande nu för att få aktivitetsersättning. Dvs slippa leva på socialbidrag! Få lite mer cash att röra mig med helt enkelt.

Det som skulle undersökas var även mina lungor och mitt hjärta, då jag har väldigt svårt att andas när jag anstränger mig. Jag har fått bricanyl (astmaspray) som inte har hjälpt ett endaste dugg. Så innan jag fick något starkare ville läkaren lyssna noga på mina organ. Det visade sig att jag har blåsljud på hjärtat som antas vara orsaken till detta. Så nu väntar jag på en remiss upp till sjukhuset för att ta ultraljud på mitt hjärta. Och ja, jag är ganska så livrädd. Men hoppas på att det inte är något allvarligt. Hur som helst känns det på ett sätt bra att jag vet varför jag får svårt att andas. Det är också en förklaring till varför jag blir trött så himla lätt och så. Är ju i princip trött 24/7. Inte så konstigt när mitt hjärta pumpar för lite syresatt blod till min kropp.


Det är sommar ute men idag känner jag mest för att vara inne ändå, är så himla trött efter veckan... Har iaf fått sova ut och ska väl tagga för att åka ut till min pärla. :* Ikväll blir det lite grillning och så hemma hos Clara. Och imorgon åker jag, Jessica S, Anna-Lotta och Daniel till Parken Zoo! :D


Lejonbebizar!

Nu ska jag ta en dusch och sen kicka igång mina aktiviteterrrrr! Ciao!/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0