;(

Jag saknar allt. Från en dag till en annan så försvann mitt liv. Du var mitt allt, min bästa vän... Varför skulle det hända just dig? VARFÖR?! Kunde du inte fått vara hel i ditt ben och få leva tillsammans med mig i flera år till?

Det är så orättvist... Jag behöver dig ju... Jag vill ha tillbaka min häst!!! Min bästa vän, min trygghet... Du fattas mig så... :(

"Man vet inte vad man har förrän det är borta"

Jo, man vet vad man har, men man märker inte hur mycket man tar förgivet och hur snabbt saker kan förändras... Det märker man när man förlorat den man älskar...

Ge mig styrka att orka, min älskade Lizzy... Jag behöver ditt stöd!!

Tittar på bilder och tårarna rinner sakta nerför mina kinder. Vill inte sova, vill inte vara vaken. Vill ingenting utan dig, men jag tvingar mig själv... för jag vet att jag måste fortsätta kämpa.

Men saknaden och sorgen gör så förbannat oooont! Jag önskar jag fick träffa dig, krama om din varma hals och känna lugnet... så som jag alltid gjorde förut, när du fanns hos mig...

JAG SAKNAR DIG LIZZY!

Jag älskar dig, du är mitt allt och kommer alltid att vara det!


Kommentarer
Postat av: .././././.

Va strk Mikaela! Du fixar det, jag vet att det gör ont men be strong !!!❤

2012-11-21 @ 06:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0