Men shit!

Det var så sjukt längesen jag la mig ner och lyssnade på musik. Sen min datasladd gav upp för X antal månader sen, har jag slagit på tv:n istället för datorn varje gång jag kommit hem. Datorn innebar ju såklart Spotify också, men det har liksom blivit utsuddat. Har bara lyssnat när jag åkt buss ibland, tenderar ju ofta att glömma hörlurarna hemma... heh.

Har gjort en supermysig lista nu iaf och håller på att somna i skrivande stund..! Ska somna till min underbara musik, så skönt att bara ligga stilla och lyssna. Musik är bäst! Näst efter hästar då! Eller nej, de får dela första platsen tillsammans med andra djur. ^^

05:04.. Vad hände där?!?! Well, godnatt!

Tänker på dig och alla minnen jag har med dig. Världens finaste lilla häst, jag saknar dig! Tack för att du ger mig styrka i saknaden och sorgen! Du kommer alltid vara min älskade Lizzy! Puss på rosa mule!!! Jag älskar dig så mycket min fina!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0