Tårar

Herregud, så sjukt ledsen nu ikväll... Igår eller inatt också... Det är skönt att gråta samtidigt som det är riktigt jävla asjobbigt..!! Har ju känt mig rätt glad en längre tid nu och jag förstår att sorgen måste få plats också. Att inte orka och att falla ner ibland är helt naturligt, det måste jag få låta mig själv göra. Stänger jag in allt så exploderar jag!

Just nu saknar jag min pälsklädda fyrbenta springare så mycket att det smärtar och skär i min bröstkorg. Jag grät på bussen och när jag gick av tittade jag upp mot den gråa himlen och allt bara bröts loss, jag stortjöt... Satte mig ner på en bänk efter bron och bara satt där. Lyssnade på musik och lät tårarna rinna... Efter en stund kände jag mig lite lugnare och det var så fruktansvärt kallt att jag fick helt enkelt vandra hemåt.

Nu ska jag tända ljus och tänka på mitt älskade hjärta. Du är det finaste mitt hjärta bär på! LIZZY <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0