Bra dag!

Njuter av att jag haft en jättebra dag. Första dagen sen Lizzy flög iväg som jag känt mig stark, glad och hoppfull hela tiden! Jag har verkligen kommit ytterligare ett steg i min sorgebearbetning. Är väldigt stolt över mig själv!

Följde med Jessica och red idag. Hon på Gabbe och jag på Bacchuz. Vi mötte Isabelle och Quanda uppe på åsen och hade en riktigt skojjig ridtur!! :D Pigga hästar yepyep! Innan ridturen tog jag ner min portabla lilla gräshage och slängde det sista från fodercontainern som jag hade glömt i lördags. Nu är det bara sadeln och 2 kassar med täcken som ska hem, sen är allt undanplockat. Det känns också bra, då har jag inte det hängandes över mig.

Det var så skönt att kunna njuta och vara glad i stallet idag. Det kändes bättre när det stod en häst i boxen. Innan har det varit som tomt och så uppenbart när ingen annan häst stått där i. Det känns som att min fina häst ser ner på mig ifrån himlen med glada spetsade öron. Jag tror att hon är glad att jag kan känna glädje igen. Jag älskar henne så och jag känner hur hon ger mig styrka att orka leva vidare! <3

Åkte och storhandlade med Jessica på Maxi sen, alltid lika kul att skrapa ihop vuxenpoäng. ;) Hanna kom förbi mig och jag följde med och satte upp lite lappar. Alltid roligare med sällskap och jag hade ju inget för mig ändå. Tänkte smita ifrån min tvättid... Men trots att jag kom hem en timme senare än den började så tog jag tag i skiten och körde 3 maskiner, awwwwyeeeeah!

Myser nu i rena sängkläder med världens finaste missar! Snook ligger i soffan som vanligt så han fick inte vara med på bild. ;)


Kommentarer
Postat av: jessicus

puss på dig min vän! tack för en brao dag! mikelii och jessicus tid for the win! <3

2012-10-31 @ 21:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0