Måndags mångsysslare

Sådärja, nu har jag varit aktiv så både kropp och knopp är trötta. Varit i stallet i flera timmar, pratat massor med folk och så. Jag och Ida tog en 40-minuters promenad med Dina den fina. Regnet kom, men det gjorde inte så mycket i det sällskapet. :) Vi gick i björnöskogen nere vid vattnet, så mysigt med alla höstlöv!

Åt i cafeterian och fick goda chokladbollar som Ida bakat. Borstade och pussade på Bambi, det kändes konstigt men ändå bra på något sätt. Hängde sen med Ebba i Larsson och kollade till sist lite när Lena red på Caramele. Blev sjukt rid och hoppsugen!!

Fick skjuts hem och har nu diskat och skurat i köket. Dags för lite mat och tv-koll! Fint att jag har hallon&blåbärskaka kvar i kylen också, mums! :D

Har världens mysigaste Leo på min mage, han har somnat... tussen <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0