Nej.

Jag orkar inte höra hur roligt det är när ni rider, hoppar och pysslar med era hästar. Jag orkar inte att jag inte har någon häst anymore, att jag har tappat hela mitt intresse, mitt liv. Allt känns så förbannat tråkigt och meningslöst och nej jag kan inte köpa en ny häst. Alla har inte den ekonomiska möjligheten. Och jag vill inte låna någon häst, vill inte tycka om en individ som jag sedan måste lämna tillbaka. Kanske borde jag sluta med hästar helt? Hitta något annat intresse. Jag vet ingenting, bara att jag mår så fruktansvärt dåligt och att jag är rädd för att jag kommer gå under.


Kommentarer
Postat av: ۩ ~ Camilla ~ ۩

Åh Mikaela..
Jag känner igen mig så..

Det är hemskt jobbigt att se "alla andra" vara så nöjda och glada över sina hästar och man vill heller inte ha en ny, man vill ha SIN häst!

Sen blir man arg för struntsaker och man tar allt precis fel. Det som kanske gör en mest arg är man man just blir arg, man blir arg på sig själv!

Det känns som om ingen förstår...och hur skulle dom kunna göra det? Bara den som vart med om en sådan förlust kan göra det, jag hade inte kunnat förstå om jag inte hade upplevt det själv.

Men var ju ett team, man hade ju växt ihop, jag hade känt Ryan sedan 1989, hälften av mitt vuxna liv, han var min i 11 år och vi sågs ju VARJE dag i alla de åren!

Vem är man utan honom, så kändes det och gör väl så fortfarande, han var verkligen mitt hela liv, allt jag gjorde gjorde jag för hans skull...

Ingen häst kommer att kunna ersätta honom, även om jag såklart älskade dom alla, men just Ryan, han hade jag en alldeles speciell relation till.

Klyschigt att säga att det kommer att bli lättare, men det är så, även om saknaden är ruskigt stor för min del ännu, trots att det snart gått ett helt år utan Ryan..

Fortfarande känns det inte verkligt.

Vet att egentligen inget någon säger kan göra det bättre, men skickar en KRAM!

2012-10-26 @ 15:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0