Oct. 03, 2012

Så förbannat trött på människor som verkligen bara tänker på sig själva. Sjukt besviken, arg, ledsen och sårad! Ni tror att ni kan göra hur ni vill för att ni är ****** men det kan ni glömma! Jag är på krigsstigen, det kan jag lova er.

Har varit på ikea med Hanna idag och shoppat behövande grejjor till mitt hem. Blev en sväng till Dollarstore och Eva-Lenas garn innan. Kommer bli en finfin halsduk! :D

Ätit mikket god lax med tomatpesto och fetaost. Hanna lagade mat medans jag fixade bulldegen! Är så jävla impad över mina dolda bakningsskills, gjorde allt själv förutom att blanda fyllningen. (och grädda dom då) men iafff, degen blev asbra och kavlingen med! Aaah, bullarna blev goooodeligoda! Borde införa en bakdag i veckan?! MMM!

Leo är en busig kattbebis som vilm busa NU... sova vad är det?!

Saknar min fina hästie, jag kan inte förstå hur någon kan ta din bortgång som en chans att utnyttja vissa saker. Fyfan! Vi ska kriga tillsammans älskling. <3

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jessicus

Mhmm! Mitt goda laxrecept ;D

2012-10-03 @ 13:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0