Heiii

Alltså ååh! Är vuxen och kollar på Plus på Svt1 ikväll och det handlar om ett stört företag som heter LDB Finans. Dem skickar falska fakturor till folk (även barn, var med en 13-åring i programmet), och påstår att de har porrsurfat och stridit mot något avtal. Dessa personer har inte laddat ner någon porr överhuvudtaget. Företaget snokar reda på namn och kontaktuppgifter såsom adress, nummer osv. Om personerna inte betalar kommer upp till 40-50 sms/brev som påminnelser, de hotar med att lägga ut namn på personerna på internet och hänga ut dem som porrsurfare. Förmodligen för att få folk att betala. En tjej som hette Elin hade gått till media och stridit mot detta, hennes straff blev att bli uthängd med namn, adress, nr och bild på internet. Som en lesbisk porrsurfare som laddar hem olaglig porr. JÄVLA IDIOTER!!! Tänk om man skulle bli ett offer för detta hemska företag?! Det har tydligen redan drabbat över 10.000 i Sverige. Varför gör man såhär? Giriga människor som gör allt för att tjäna pengar.
 
Uhh.. Förutom det har jag haft en bra dag. Var på björnön med bästa Lotta och Dina i vårvärmen! Vi satt vid vattnet och käkade våran medhavda fika från Ica Maxi. Nomnomnom! Vad är oddsen för att de säljer lussekatter i april?! 3 för 10kr, jajjemen! De var huuur goda som helst, helt färska och fluffiga!!
 
Lussekatt mmmmm!
 
Oldschool milk! De hade inga små med kork utan såna här söta på maxi!!! :D
 
Världens bästa vovve! <3
 
+10 grader och helt vindstilla, we like!!!
 
Har varit lite mer vuxen idag och försäkrat mina kattor!! Känns superbra. Det blev Agria, de är nu veterinärförsäkrade till 25000kr var. Fick 20% rabatt då jag har 4 st, det tackar man ju för! Blev typ 268 kr/mån, sweet!! Tidigare i veckan tog jag även tag i att fixa en olycksfallsförsäkring till mig själv, min ungdomsvariant gick ut när jag var 25, har inte blivit av sen dess. Bättre sent än aldrig!
 
Ska vara lite mer vuxen imorgon tänkte jag. Blir även stallet en sväng imorn och bio med Lotta. Har höga förväntningar på filmen!
 
 
Btw, 20 dagar kvar till Justin Bieber konserten med Claraaaaaaaaaaaa! Aaaah! :DDDD
Kommer döööööö flera gånger om! Huehuehue!!! (a)
 
Hejdooo! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0