Hihi

Jag har världens bästa mamma! <3
 
Förutom det så kommer det bli en bra dag imorgon!! Får hem ett jättefint bord till min lägenhet, wiiie! Ska försöka städa iordning så mycket jag hinner på dagen innan det anländer vid 16-tiden. Däremellan ska jag till stallet en sväng, ska få en överraskning av lilla Ida också. Hon har gjort något åt mig, sötunge!
 
Hade hand om Sally idag, vi red ut en sväng och sen trimmade jag henne i paddocken. Gissa om hon var glad som fick gå där då?! Haha, så sjukt pigg!!! Glad ponny, glad mikeli! Lagade mat och var duktig när jag kom hem, så nu har jag några matlådor igen, bra där! Har ätit kex och ost hela kvällen så jag mår illa nu.. xD Avnjutit senaste avsnittet av Game of Thrones har jag också gjort!! <3 Förstår inte hur en serie kan vara så braaaaaa!!!
 
Snook verkar må mycket bättre nu, så hoppas jag inte behöver oroa mig något mer för honom! Ska såklart ha extra koll framöver. Min lilla älskling! <3
 
Nu ska jag och mina trötta ögon hoppa i säng! Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0