Rubrik... Bah...

Vet inte vad jag ska skriva. Är inne i en sån sjukt jobbig period. Jag bara saknar dig, tänker på dig och drömmer om dig. 24 timmar om dygnet. Sjuk är jag också. Göteborg tog hårt på min lilla kropp. Men det var värt det, totally!! Vill tillbaka snart, kärade nog ner mig i stan och folket.

Men ja. Jag saknar dig, min prinsessa. Om mina vänner och läsare tycker jag tjatar så kan ni bara dra. Ingen kan veta hur det känns inom mig. Och min blogg är till för MIG.

Har drömt om dig väldigt mycket. Både drömmar där du är frisk, drömmar där du är skadad.. Men framförallt drömmar där du lever och bara jag vet om det. Drömmar där jag lät benet fortsätta läka, där alla tror du är borta, men där du fortfarande finns. Men hel blir du inte. Du haltar så fort vi travar litegrann... Häromnatten drömde jag att vi skulle hoppträna. Jag hade köpt nya bruna lindor som skulle matcha mitt favoritschabrak. Lindor bak, skydd fram. Allt var klart och jag skulle bara tränsa. Då slog det mig att vi inte skulle kunna hoppa mer, du var ju halt och skulle aldrig bli frisk.

Mina drömmar både räddar mig och drar ner mig på samma gång. Det är så underbart att drömma om dig! För det är så jävla verkligt varenda gång. Men det gör så ont när jag drömmer om när du är skadad och så.. Men jag antar att det är en del av processen. Hur som helst så vill jag ALDRIG sluta drömma om dig, om oss. Jag vill aldrig att mitt sinne glömmer hur det känns att vara med dig min finaste Lizzy.

Jag saknar och älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0