Söndag

Så himla bra helg, så himla fint sällskap. Så himla snäll även fast jag dampar loss ibland. Längtar redan tills nästa gång vi ses! :)

Jag är supertröööött. Halvkollar på en film på trean, men funderar på att gå och lägga mig strax... Katterna har redan värmt upp sängen åt mig! ^^

I veckan ska jag försöka aktivera mig så mycket jag kan. Förra veckan var en katastrof och då blev jag ju bara deppig. Ska nog gå till biblioteket en sväng imorn och städa i köket. Hoppas att jag får ta Salero på tisdag. På onsdag åker jag till Hanna och stannar till torsdag. På fredag kanske jag ska träffa Lotta. Och på söndag bär det av till Sundbyholm och SM-finalerna i hoppning för stor häst! :)

Måste hinna sola lite också, ska nog gå! ;) Sen är det bara några dagar kvar tills jag åker på sthlm pride!! :D

Puss på errrr! /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0