Ägd

Hej! Jag är glad! Hade en underbar helg (igen!). En sak hände som jag är speciellt glad över. Det var fantastiskt kul att se din förvånade min när du såg hur jävla bra jag faktiskt mår! Victory is mine, muehehe! :)

Längtar, längtar och längtar lite till!

Let me kiss you! Ja, jag har börjat lyssna på one direction... Whats happening?! :o

Midsommar kommer bli fett mys!
Sen är det cityfestivalen!
På söndagen efter åker vi till Putte!!!
Sen är det 1,5 vecka innan Öland!
Whaddddaaaaap, sommarn kmr bli fet! :D

Snart flyttar pärlorna ut på landet! Ska bli skitkul! Men kommer såklart att sakna allt på Hamre!! Hoppas få rida lite på någon där ibland när tiden räcker till. :)

Efter min feta sommar ska jag börja söka riktiga jobb! Jajjamensan!! Kommer bli så jävla bra det här! :)

Puss and nighty! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0