Suck

Längtar så himla mycket till putte i parken! Vill och behöver verkligen komma ifrån allt ett tag och få ny energi. Om 2 veckor har första riktiga kvällen varit och jag sitter förmodligen på campingen med en cider i handen och har det jävligt fint! Längtar efter alla vänner jag kommer träffa och alla nya bekantskaper som man knyter. Längtar efter atmosfären och den underbara känslan av festivalfamilj!

Får se om det blir nå Öland för mig. Verkar inte som att jag kommer ha råd om det inte dyker upp lite hundar att vakta snart. :/

Well, well för övrigt så är jag aningen splittrad. Ena stunden hoppas jag och andra stunden vill jag inte ens själv. Kan det inte bara vara enkelt..?

Gonatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0