23:55

Hm, jag hade en dålig dag idag, Spenderade hela dagen sovandes i sängen. Men det är okej, jag kommer att ha såna dagar innan allt är på plats. Det är okej att falla tillbaka i samma gamla mönster, jag har haft det såhär såpass länge att både min kropp och mitt sinne tycker att det är den rätta vardagen.
 
Nu har jag iaf lagat mat och ätit, bättre sent än aldrig! Och jag åt frukost vid 8 imorse, innan jag gick och la mig igen. Jag lyckades ändå sova hela natten till idag, vi får väl se om jag lyckas sova denna natt...
 
Har lite cola och polly. Vissa av polly-karamellerna smakar verkligen äckel! Jag har sorterat ut alla mörka och äter bara dom ljusa, men nyss fick jag en äckel variant i käften... Uhhh...
 
Swefilmer.com kan ju vara bästa sidan! Har blivit medlem där gratis nu så tänkte kolla på några avsnitt av serien Arrow dom närmsta dagarna.
 
Längtar tills mitt paket kommer! Hittade 2 dvd-boxar på rea, Johan Falk 1-6 och Säsong 1 av Sons of Anarchy. Den sistnämnda fick jag för 99kr, ord pris skulle varit 349kr. DAMN!
 
Arrow, here i come! Puzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0