Förkyld

Wääää, jag är asförkyld, hostar och har feber för andra dagen i rad. Tycker typ jättesynd om mig själv!! :( Jag vill inte vara sjukis... Vill vara ute i den sköna vårsolen ju! Men men... Inte så mycket att göra förutom att knarka ipren, sova och dricka blåbärssoppa typ...
 
Måste vara frisk på fredag!! MÅSTE! Ska ju följa med Ebba med ponnisarna till Fagersta. Clariz ska också hoppa där med sin hestis och jag vill seeee! Så alla kan ju hålla tummarna för att jag blir frisk!
 
Tur att jag har världens sötaste katter som sällskap iaf! Puss på dem <3
 
Hade tänkt blogga om helgen och sådär, men orkar verkligen inte. Måste nog sova lite igen, buhu. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0