Lördag

Har försökt att ha en positiv inställning min vakna tid denna lördag och jag blev så glad nyss när Lotta sa från ingenstans; Det har varit kul att ha dig här ikväll! Du har varit så positiv och i rätt riktning. Blev så himla glad.

Jag ska göra allt för att se med öppna ögon nu. Jag har alla möjligheter i världen att må bra och jag ska klara det!

Har fått superbra stöd idag och om jag bara ger mig fan på att följa det så kommer det funka. Jag måste dock acceptera att jag kommer få kämpa och ha skitdagar då allting känns hopplöst. Det går inte över en natt som du sa. Jag ska verkligen hitta tillbaka till mig själv nu. Jag vill! Jag ska! Jag kan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0