Jag är inte gjord av sten

Låt mig gå i bitar, jag har gjort något så dåligt igen 
Låt mig ha ont, låt mig skrika färdigt, tills bröstkorgen blir tom


Det blir en Kent-söndag, fina grejer! Ångest, tankar, för mycket av allt. Just how we like it.
Eller va?



Tävling i Sevalla idag, det gick både bra och mindre bra. Är väldigt nöjd med första klassen där vi var felfria och kom preciiis utanför placering. Duktiga lilla häst! :*

Andra klassen slutade med att jag tuggade lite grus, så kan det gå... Jag vet iaf varför det blev som det blev och åkte hem med att vara nöjd överlag med min insats. Nästa gång åker vi till ett ställe där man kan rida och hoppa fram! Tack för skjuts, peppning och hjälp bästa Mia och Maya! :)

Bröt ihop lite lagom i stallet på eftermiddagen. Tur att jag hade mockningsterapi och gos med Lizzy och Wiona i hagen som hjälp. Det finns inget som får mig att må så bra som dessa älskade djur! Hästar for the win!!



Jag älskar dig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0