Måndag

Vaknade med den där känslan av att inte ha lust med någonting alls. Men tvingade mig upp för att äta några mackor iaf. Nu är jag tillbaks i sängen och har en kurrande Ida halvt på mig. Supermys om jag får säga det själv. Jag samlar kraft för att orka gå och handla. Förstår inte hur vissa dagar kan vara så sjukt jobbiga. Det är liksom jobbigt att bara vara vaken.
 
Blev lite glad av ett sms idag iaf. Ska få hjälpa till med Toves Baron, himla fin häst det där! Är ju redan helt nerkärad i honom. Så ska få prova rida och så någon dag i veckan. :) Passa på att pussa massor på Salero då också!! <3 Jag kände lite spontant idag "Jag vill ha en häst", men jag behöver ju ingen egen. Mitt hjärta slår lite extra för Salero, CousCous och Baron!
 
Jaha... handla vare ja! Sen blir det serier/film resten av denna dag.
Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0