MysFredag!

Igår var en bra dag! Ack så varm... Hade det mysigt med mamma hos Inga & Bror. Vi fick god mat, efterrätt och fika! Vi pratade på om allt möjligt. Kan inte förstå att Inga fyller 92 år och Bror 90 år. Dom bor fortfarande hemma i sitt hus med en skitfin trädgård, är helt klara i huvudena, friska och Bror går ut och går varje morgon. Förebilder <3

På kvällen fick jag spontanbesök från Sthlm! Jessica kom hit och hängde med mig, Clara och Hanna! Vi åkte till Hamre IP där det finns en bågskyttebana. Jessica hade tagit med sig pilbågen för min skull och jävlar vad kul det var!!! :D Nog för att vi stod rätt nära tavlorna, men vi träffade minsann allihop!

Vem blev lycklig som fick en pil?! Hihi!! Sen när hon åkte imorse så lämnade hon bågen här så jag kan låna den!! Så jävla snäll! #gladast

Nu har jag typ träffat den här människan 3 ggr och bara känt henne sen i maj, men fan vad jag tycker om henne!! Tur att vi ses om mindre än en vecka igen. :)

Imorn ska jag kolla på SM-finalerna på Sundbyholm med bästa Hanna! Sen planerar vi att skjuta pilbåge på kvällen, hihi!! :D

Back to the movie. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0