Yeah!

Det här kommer bli så jävla bra! Få distans till allt och verkligen inte behöva bry sig på ett tag. Asbra, asbra, aaasbra!!! :) Jag tror att jag behöver det lika mycket som du!

Jag kan tänka och fundera, men inget utav det kommer att blockera min vardag. Så jävla awesome!

Längtar ihjäl mig till Putte! Nu är det bara 16 dagar kvar innan vi åker ner!!! :D Och däremellan kommer det vara midsommar, cityfestival och västerås pride!

Helgen kommer bli så mys! Först fixa och dona massa imorn, sen sova hos Lindqvistarna och sen åker jag med till Köping på tävling! Ebba ska hoppa båda! Ska bli så kul att se henne och Salero tävla!! :)

Tänker lite extra på att jag för 11 år sen blev världens lyckligaste 16 åring. Gick ut 9:an och åkte efter avslutningen direkt till Örebro för att hämta min fina Lizzy. :') Jag älskar dig pärlan!!! <3

Dags att sova lite! /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0