Grodis

Tadaa igen! Tänkte bara berätta att det gick jättebra på kvällens hoppträning för Bobo. Vi hoppade fram på ett kryss i trav och galopp i båda varven och sen hoppade vi en 5,5:a några gånger på olika höjder. Lizzy var glad och bjöd mot varje hinder vilket kändes så skönt.

Sen skulle vi hoppa en bana, och vi hade med plastbommarna, en grind och massa små-utfyllnads-grejer. Hon var överlag lite tittig eftersom vi inte hade hoppat fram på några hinder (det var liksom tanken, för att öva på banhoppning) Jag valde att hoppa 70 cm eftersom vi behöver få tillbaka självförtroendet och det gjorde jag rätt i. Hon hoppade jättebra och vi tog banan 2 gånger.

Hon var tittig på vissa hinder, men jag fick ändå över henne! Hon lyssnade utan att bli sur och jag tänkte extra mycket på att klämma åt med skänklarna i det sista galoppsprånget och precis innan avhoppet så hon inte skulle ful-nita. ;) Det fungerade utmärkt!

Anna-Lotta var så snäll och fotade massor, ska få bilderna på ett USB-minne sen, men här har ni en bild sålänge.


Så jäkla söt! Frambenen hihi, lilla grodan! :*

Nu har alla i stallet anmält sig till vårat lilla Tegelhopp den 25 april!
Det ska bli så kul, älskar våran gemenskap. ^^

Kommentarer
Postat av: michelle

hahha tack, har inte tänkt på de;)

ni är så söta! verkar fett med cåååwsiii där nere in the stall of tegel!;)<3

2011-04-14 @ 06:55:05
URL: http://millimell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0