Rawr!

Alltså hur bra kommer Peace&Love bli egentligen?! Jag har redan dött lite eftersom att väldigt många bra artister/band kommer dit! All Time Low kommer bli så sjuuuuuukt fett!! Och Volbeat då! Herre-min-gud jag kommer svimma! xD Sen att Jessie J kommer nu också, gaaah!

Sen har vi ju Petter, Maskinen, Jimmy Eat World, M.I.A, 30 Seconds To Mars, Kings Of Leon, Oskar Linnros, Looptroop Rockers! Say no more liksom?

Ge mig Kent och en bit Ke$ha så är jag mer än NÖJD! (tänk om det blir så, asså shiiiit då kommer jag kissa på mig!)


Annars då? Jorrrrå, jag har haft magvärk idag så fick ställa in både det ena och det andra.. :( Kunde i varje fall umgås med min fina vän Jessica på kvällen som var snäll och skjutsade mig till den rackarns hunden jag går ut med. ;) Sen tog vi en fika på Kalle på spången och jag svettades ihjäl av den varma chokladen. Ehee, så det blev en påskig must också, för det hade jag ju råd med egentligen?! Äääääääsch...

Taggar lite fint för hoppträning imorn, sen har jag bokat in två tävlingar med min fina hest höhö! Men när och var är en hemliz mohaha! ;)

Pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0