'Skriv blogg!'

Hola!

Jag hade världens mysigaste fredag igår! Var hemma hos Sandra med brudarna Jessicus, Johanna, Emelie, Michelle och Carru! Fem av oss plus en Jocke käkade på Viksängs Pizzeria innan, sen köpte vi godis (älska kinderägg!) och brummade iväg till Frankegatan. Vi skulle kolla på en dvd med Magnus Betnér, men det fanns visst inga sladdar som passade, men det gick ju bra ändå. Vi pratade oss varma om allt och inget! ;) Det var jättemys att få umgås med alla samlade! :*

Efter det åkte jag hem till Isabelle och flummade med henne och Kaii ett par timmar. Jag fick en söt liten present också hihihihi! Tack bubbiz!! :*


så göllig! :D

Nu måste jag typ skynda mig, jag ska hem till mamma på kalas om 1h 10 min! Och innan dess måste jag hitta en present! Mmmm, sen blir det smörgåstårta! Kvällen spenderar jag i stallet och imorn blire att gå upp klockan 5.00!

Puss! :*

Kommentarer
Postat av: hamreryttarna

HAHAHAHAHA XD

2011-04-02 @ 22:41:52
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0