Underbar dag!

Man kan säga att jag tog igen en hel del sol idag alltså! Den värmde mig och resten av Hamre hela långa dagen. Det var 19 grader i skuggan, och säkert massa fler grader i solen!

Vi hade vårat lilla Tegelhopp idag och det var jättkul och mysigt! Först hoppade Hampus på Misty över 20 cm bommar med Mia som ledare, hon var lite trött efter rundan om man säger. ;) De var felfria och jag blev imponerad av att Hampus faktiskt kunde rida lätt i traven, inte illa!

Iza och Kate hoppade 60 cm och var jätteduktiga, hon fick 2 stopp och en "förbismitning", men sen fick de hoppa om och då fixade dem både grunden + omhoppningen felfria.

Maya och Misty hoppade 60 cm och kom runt dubbelnollor, fort gick det och lite svårt för Maya att hinna med att svänga lilla turbo-ponnyn. Så söta!

Sen vare dags för mig och Lizzy på 70 cm, vi kom runt med 1 stopp och 1 rivning. Jag är suuuupernöjd för hon var inte alls dum utan lyssnade på mig och jag släppte benen lite innan kombinationen så där blev det stopp, men sen hoppade hon så fint. Rivningen är inget jag ens bryr mig om, vi kom lite nära sista hindret, men vad gör det. :D


Bild från en träning :)

Matilda och Shakira hoppade 95 cm och gjorde en jättefin runda, felfritt såklart. ;)

Sååå Matilda vann, Maya kom 2:a, Hampus 3:a, Jag 4:a och Iza 5:a ^^

Bilder kommer när Josefine orkat lägga in dem i datorrrrn! Latmask... ;*

Efter tävlingen grillade vi utanför Tegel och hade det myspys! Sen fixade jag allt till Lizzy och lekte lite med de söta stallbarnen borta vid Gamla Stallet. Passade på att sola lite också, och hade blev minsann lite röd iaf maha!

På eftermiddan badade jag och Sofie våra hästisar, vi använde mitt superschampo, speciellt för svarta och mörkbruna hästar. Det var lila och såg ut som målarfärg! o.O Rena blev de iaf, tur deeeet!

Ikväll har jag käkat pizza, den satt mycket fint må jag säga. Har lekt med min bästa Jessica också, hon är verkligen bäst! Vad skulle jag göra utan dig? Hur ska jag klara mig när du åker och är borta typ hela sommaren?! Buhuuuu... I love you!

Puss och schmejk, tajm to sleep! :*

Kommentarer
Postat av: jessicus

du kan få följa med i resväskan? :D

2011-04-26 @ 16:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0