Dan före dan före dan!

Julafton om 2 ynka dagar?! WIIHOO! :D Jag var nere på stan igår och inhandlade massa julklappar och gjorde av med alldeles för mycket cash, men äsch! Ska strax ner och fixa det sista eftersom jag var så klantig och inte hade all hästar hemma igår!

Tror att jag är lite stressad kanske? Har inte lyckats sova så mycket på 2 nätter. Låg vaken tills klockan ringde igår och det var dags att morgonfodra hästarna. Lyckades sova 2 timmar mitt på dagen, sen var jag iväg till Tomaskyrkan med Mia och tittade på Maya's julavslutning. Det var jättefint och mysigt!!

På kvällen handlade jag då julklappar med Hanna, Clara och Jessica. Blev lite käk på Espresso House och Spicy också, för det hade man ju råd med egentligen... x) När jag kom hem sen så var jag totalt utmattad, men lyckades ändå inte somna förrän vid 5-6 imorse?! Sov till 16 och är fortfarande döööd.

Har haft en av de värsta mardrömmarna på länge som jag verkligen trodde var på riktigt!! Det var typ krig i Sverige och polisbilar sprängdes utanför mitt fönster och det var panik och jag visste att jag var tvungen att dra innan jag också skulle bli sprängd i luften. Och jag packade lite grejer snabbt som attan och sen kunde jag inte ta med mina katter... :'( SÅ JÄVLA HEMSKT!! Jag kände tacksamheten över att bo i detta trygga land när jag vaknade... tänk dem som måste lämna allt och bara dra.. HUU! :(

Nehepp, ner på stan och fixa nudå! Saknar min fina häst! Är så taggad på att rida, längtar tills imorn haha. ^^ Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0