Mraowr!

Lite uppdatering om mitt liv utanför hästvärlden kanske? ;) Nu blir ni väl glada Jessica & Elenaaa?! :D Annars jävlar! Muhaha!

I helgen var det partaj så det räckte och blev över skulle man kunna säga! Jessica fyllde 20 år och vi började hemma hos henne och det kom riktigt mycket folk och bålen tog slut i ett nafs! ;) Jag tror att de flesta hade galet kul! Kanske inte David som kände sig hyffsat gammal på våran fjortisfest haha, men äh! Här kommer lite fina bilder ifrån kvällennnn.


Emelie, Michaela och jaaaag! ^^


Jag, Michelle, Clariz & Hännzy!


Mwaaaaaa!


Gruppbild, whooop!! :D

Hamnade inte på någon bild tillsammans med Jessica.. Fail! xD Vi drog iaf ut sen och jag, Hanna, Carro, Johanna, Katta och Emilia hamnade på BMB, och där blev det åka av minsann! Snacka om blötfest, eller vad säger ni? Hehe.. Kul hade vi iaf! Träffade på Erika och Rebecca därinne också och det var sjukt najs!

Kvällens fullaste: Jessica tiiiep ;) Hon klarade ju inte ens av att gå ut för att hon var för full! Amatör ^^
Kvällens galnaste: Hännzy helt jävla klart! No comments.. ;)
Kvällens chock: Att jag tydligen hade klappat till Katta helt utan anledning och minns inget av det! Host... xD
Kvällens låt: "Alla får ligga" Helt plötsligt dansade ALLA hemma hos Jessica när låten slogs på.. ;)

Joråsatteh! Annars då? Vi var visst ute igår oxå. Jag, Hanna och Jessica. The partytrio hähää! 12 pers på Poco Loco och så vi dåra. Men vi kan säga att kvällen blev lyckad ändå! Det blir ju vad man gör det till, och vi gjorde det till något bra. Ohhhja! I freaking love you guys!!

Igår var jag även på mitt andra "inslussningsmöte" på min Arbetsrehabplats. Trivs redan bra och tror det kommer bli awesome faktiskt. Är riktigt taggad nu. Valde aktiviteter och hade det kul med Alexandra och Helena som börjar samtidigt som mig. Så på måndag är det första riktiga dagen där! :) Kommer gå måndagar och fredagar till att börja med, det känns så kul! Har inte haft någon ångest innan jag gått dit nu på 3 möten så jag hoppas det håller sig så.

Hopptränade med min fina ute på Aberga i tisdags, kan säga att det gick skitbraaa! :) Kommer skriva om hela träningen i min andra blogg, så kika in där vettja.

--> www.livetskryddor.blogspot.com <---

Imorn blir det Idolmys med mina tjejjor och på lördag en heldag i stallet! Jour, julpyntardag och luciashow. :) På kvällen taggar vi återigen för utgång, bmb for the wiiin! ^^

Puss på er! :*

Kommentarer
Postat av: michelle

wooopwoop!! they see me(you) rolin'..;) haha nej men filma det bästa på luciashowen, I aint gonna make it there..:'/

2011-12-09 @ 12:59:15
URL: http://millimell.blogg.se/
Postat av: jessicus

rawrrr! jag hade iaf en toppen födelsedag trots att det blev lite för mycket så att säga.... och tiiiep, vi är bäst btw! ;)

2011-12-10 @ 00:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0