Tankekraft

Hola Chica's and not chica's!

Min helg har varit suverän! I fredags var jag i stallet och sedan hemma hos familjen Gren och hjälpte David med engelskan. Han hade gjort tvålar åt mig alldeles själv! Det var ett rött hjärta med glitter som doftade vanilj och två små lila stjärnor som doftade citron! Så himla söt är han. :') När vi var klara fick jag skjuts hem av min bästaste Jessicus som TAGIT KÖRKOOOOORT!!! :D Hon fixade både teorin och uppkörningen i fredags! :D GRYMMAST! Det var fett coolt att åka med henne! ^^

Resten av kvällen spenderades hemma hos henne med Marie, Henrik och hundarna! Vi åt pizza, kladdkaka och godis. Kollade på tv och på filmen Psalm 21 som var helt fucked up haha. Ingen film jag rekommenderar. Den var bara konstig! x)

På lördagen åkte jag och Jessica i den lilla blåa bilen till hamre och var funktionärer hela långa dagen. Från 8-19 var vi där och det var kul men ack så kallt! Jag var både banansvarig och prisutdelare i alla klasser, inte illa! ;) Jessica var bäst och fxade Lizzy medans det sista av tävlingarna höll på så sen kunde vi brumma hem till Viksäng direkt! Det blev ytterligare en chillkväll hemma hos Jessica. Vi kollade på Melodifestivalen och 3 avsnitt av solsidan. Lika roligt varje gång! ;D Jag somnade som en stock hemma sen och sov sjukt länge på söndagen.

Åkte ut till stallet vid halv fyra och fixade pärlan. På kvällen åkte jag ner på stan och lekte med Isabelle och Kristoffer. Vi lagade tacos och hade det trevligt. Sjukt gott var det!

Idag har jag mått konstigt och sovit hela dagen, gick upp vid sju och släpade mig till stallet. Tog hand om både Lizzy och Plexus. Myste massa med min bebis. <3 Nu ikväll har jag försökt att vända mina negativa ångesttankar som uppkommit de 2 senaste dagarna. Det går ganska bra faktiskt!

Längtar tills på söndag, då åker jag på kryssning med Anki, Mia, Maya, Iza, Hampus, Charlie och en av Hampus kompisar. Ska bli så skönt att bara komma bort från stan i ett dygn. Tror det kommer göra mig gott!

I morgon ska jag på möte på morgonen, sen fixa Lizzy och på kvällen blir det bio med Isabelle, Emil och Kai.

Jag vet inte om jag ska köpa Peace&Love biljetten eller inte?! Baaaaah...

Sova strax!
Pussdåe

Kommentarer
Postat av: jessicus

du är bäst! <3

jooo klart du ska köpa P&L-biljett!!!!!

2011-02-22 @ 21:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0