Do it like a dude!

Bahabaha! Sista kvällen och dagen med Hänna, våran tyska vän! Eller ja fr.o.m imorgon är hon det. Det var kanske lite halvkul igår egentligen, men jag brukar välja att skippa det tråkiga och komma ihåg det ruuliga! Vi hade iaf kul den där kvarten på silk? xD Sen hade iaf jag stenkul när Basse snackade på om jag vet inte allt på donken och efterfezterna! Somnade i en trång säng med 2 iglar vid sex imorse tiieeep.


Molnen låg tunga och snön började smälta när vi vaknade vid elva.  Snöplogen utanför förde sånt jääävla oväsen att jag hade lust att skjuta han som satt där i. Någon vaknade av att ramla ur sängen och jag garvade som bara sjutton! Hahahaha, shit!

Efter många om och men skulle vi (Jag, Jessica, Hanna, Clara) till IKEA och äta oss mätta. Men nej, det gick inte att betala med presentkortet i restaurangen så det blev en aning bittra miner... Vi gled till donken sen istället efter att ha lämnat av Clara. Där råkade vi sitta och babbla bort för många minuter som vanligt eheheheheee.

Vi kramade sönder Hanna litegranna och sa hejdå och det kändes konstigt, typ vadå åker hon imorn? Jag kommer inte fatta att hon är 'borta' förrän om ett tag i guess... Jag och Jessica gick hem till henne och kollade på 3 avsnitt av Prison Break och moffade godis, chips och dipp.

Nu borde jag sova, så jag orkar med nästa vecka!
PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0