Vanilla

Mmmm, jag har köpt ett ljus från IKEA som doftar ljuvligt! Har inte ens tänt det än liksom... :o Det skulle nog bli jättevarmt i min redan så varma lägenhet, så det får bli en kväll när jag vädrat lite haha. Gud vad jag svamlar...

Har haft en fin dag, dock lite kall. Det var ju minusgrader nu igen lagom när man vant sig vid plus! Suck -.- Jag vill ha vååååår! Hur som helst... Jag började dagen med en promenad med hunden, sov lite till så trött som jag var och satt lite vid den där datorn innan jag tog mig i kragen och åkte till stallet för att frysa xD Var snabb som en oljad blixt och åkte hem kvart över fyra. Sedan lekte jag med Hanna och Jessica, det blev köttbullar för en billig penning(16kr!) på IKEA och så lite cheesecake till efterätt M M M!


alldeles jätte-spik-nyktra! mahaha!

Åkte förbi glashuset också och bunkrade upp lite inför 'avskedspartay' buhu! Fattar inte att Hanna åker på måndag liksom! Men ja, nu ska vi ha en FET jävla FETT rolig helg innan dess, SÅDETSÅ!!!! :D

Jag tror jag ska däcka i sängen snart, upp och tvätta lite imorn bitti liksom!

PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0