What the hell

Haluba! Det har redan blivit onsdag och jag kan ärligt säga att jag har mått bra hela den här veckan! That's very good! Jag har gått upp tidigt varje dag för att leka dagmatte åt lilla Ludde. Det har varit fett bra för då sover jag inte bort hela dagarna och jag mår så mycket bättre av att se dagsljus. :)

Imorse hade jag stallet som vanligt på onsdagar och det var inte direkt något roligt väder... Snöblandat regn och bara burr fett rått och fuktigt! Smart som jag är så tänkte jag att äsch det är ju ingen snö ute nu när allt typ smält från gatorna så jag kan ju ta conversen till stallet och byta skor där. Men ah... Jag hade glömt att kolla under rullgardinen och fick mig en liten överraskning när jag kom ut! Blöta fötterrrrrr :( Något som var ungefär lika roligt när jag skulle ta bussen därifrån var att det kom ingen buss 9.30... Den bara ja, uteblev? Så jag fick sitta i 30 minuter och frysa i väntan på nästa, med blöta fötter! Tur att jag hade musik i öronen, för annars hade jag blivit lite ledsen.

Åkte ner på stan och gick ut med Ludde, frös ihjäl ännu mer haha, men äääsch vad gör man inte! Åkte sen hem och åt en fet frukost så hungrig som jag var! Sitter nu i soffan och chillar med bra musik. Mina katter sover sött lite här och var i lägenheten, det är så mysigt när det är helt lugnt och skönt.

Har hittat eller ja upptäckt lite najs musik! Har ju ett minneskort med 602 låtar i min mobil som förut tillhörde miss Isabelle, och ja det finns en del bra skit där har jag upptäckt! :D Delar med mig lite utav några låtarrrr! ;)



Najs rockkkkkk!! ;D



Inte vacker, men jävligt ruulig! ;)





Fett mysig och grym text! <3

När jag ändå snackar musik, Avril har släppt en ny singel och jag hade verkligen slutat lyssna på henne och tycker att hon tappat stinget rejält. Men tänk att folk kan prestera även fast de ligger på botten! Det här är fan något bra och mycket bättre än vad hon åstadkommit på länge. Den är riktigt najs och inte alls lika skrikig som de flesta låtarna på senaste plattan.



All my life I've been good
but now whoa
I'm thinking what the hell ;)


Typ så jaaaag! muhähähähääää!


PEACE OUT! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0