27...

GRADER I SKUGGAN! Herremingud alltså, snacka om hett! Jag har nyss varit ute och solat i en timme och det räckte kan jag säga! Var helt snurrig när jag reste mig upp haha. Efteråt blev det en dusch i tell youuuuu! Skulle kunna bo i duschen, vred fan på kallvattnet och det händer sällan. Jag är ju en fryslort!


undra varför ingen vill gå på stan med mig liksom..? ;)

Ska chillaxa lite här hemma och lyssna på musik innan jag kilar ner på stan. Forever Alone dock, ingen har ju tid eller lust att vandra runt såhär mitt på blanka dagen tydligen?! xD Men jag ska ta med mitt feta presentkort på Carlings och dessutom slösa lite andra pengar hehehehehe, så jag är nöjd ändåååå! (a)

Have to run, smell ya bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0