Asså shiiiiiiiet!

Galet, galet, galeeeeeeeet! Jag har varit värsta depp för att jag kommer missa P&L-festivalen och så sökte jag till funktionär på en annan festival där bla.a Paramore och Ke$ha ska spela och tänkte att ja, det är ju värt ett försök liksom! 2 dagar senare får jag ett mejl där det står att jag är antagen som funktionär!! Dvs gratis festivalpass, camping och mat de dagar man jobbar! FETT SOM FAN! Jag är tokglad! :D Nu hoppas jag bara Sandra blir antagen, annars får jag åka helt ensam. Men får väl skaffa vänner där om inte annat! ;)


Paramoreeeeeee! (Som btw släpper sitt nya album imorn 14 juni!)

Har haft en jättebra helg! I fredags åkte jag och Jessica ner till Linköping för att fira Elena's studeeeent! Det var jättekul och även om vi åkte bil i sammanlagt 6 timmar så var det helt klart värt det. ;) Hon blev superglad för glasen jag hade köpt i present så det kändes kul! :D Hon följde med hem till Vässan och vi gick ut på kvällen. Först lite krök bakom turbinhuset och sen styrde vi mot Pitchers där vi träffade en massa andra! Varmt som tusan, men kewl!


Bild lånad från fejjan!

Lördagen bestod av chill deluxe, hängde hos Isabelle hela dagen, åkte sen till stallet och på kvällen hade jag en ta-hand-om-mig-själv-kväll. Kollade på Vampire Diaries och chillade i soffan med katterna.

Söndag morgon bar det av till Köping med Mia, "lillasyrran" Maya och virvelvinden Misty! Det blev en lång och rolig dag med underbara Hamre-människor. Final i division 3 och Hamres båda lag slutade på 1 respektive 4 fel. Jättebra resultat med tanke på att alla i lagen är väldigt färska små ponnyryttare. Maya och Misty kom runt förklassen med 0 fel och lagklassen med ett stopp. Hon red superfint och fick 45 stilpoäng i lagklassen! Hinderhöjden var dessutom 70 cm i båda klasserna och det fixade de galant. :) Är så stolt över er! <3

Gammal bild från en tävling i Fagersta :)

Imorgon är det en speciell dag, men vad får ni veta imorgon! Hihi ;)
Pöss!

Kommentarer
Postat av: Sandra

fett värt :D grattis igen!

2011-06-14 @ 00:41:14
URL: http://sandracitrusblomma.blogg.se/
Postat av: the one and only

JAG ÄR SÅ JÄVLA AVUNDSJUK!!!!!!

2011-06-14 @ 12:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0