Om jag hade lite kraft kvar att ge dig

Hmm, det regnar ute. Jag vaknade av åskan och drog mig äntligen upp ur sängen. Känner mig som en zombie. Somnade otroligt sent igår, typ vid fyra/fem... Är trött nu. Och jag vill inget hellre än att fortsätta sova bort dagen. Det är tur att jag faktiskt måste till stallet, för jag mår verkligen dåligt idag. Jag har ingen ork till någonting och mina negativa tankar håller hårt om min lilla hjärna! :(

Lyssnar på Kent och känner mig liten. Älskar deras musik, när det inte finns någon att vända sig till, eller när jag inte vågar prata om hur jag mår, då finns alltid den underbara musiken där och stöttar upp lite grann.

Ska ta en dusch, känner mig så fruktansvärt äcklig. Sen tar jag bussen till min fina häst som alltid gör mig glad. <3


Du är det bästa jag har!! <3
Foto: Matilda Gren

Jag tänker inte ge upp, jag ska orka!
Hejdå :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0