WAKA WAKA ehh ehh

Todilou! Och Glad Midsommar! Ingen lär ju ha missat det iaf.. ;) Sitter i soffan med en mysig katt och tänkte skriva lite för er kära läsare.

I onsdags var vi nere vid löga och grillade, drack lite, eller ja vissa drack ju mer än andra. ;) Iaf vi var ett glatt gäng och jag hade superkul! Vi satt där från 19-23 ungefär och hade sällskap av WAKA-WAKA vassdans haha! Det bästa var ju kanske att Jessica var med och dansade tills hon blev svettig, knasig brud! ;) Sen att jag råkade hälla ut ganska mycket alkohol på mina byxor, hannas filt och väska är en annan sak som ingen annan än dom som var där fattar.. smidig_cheeey_93!

Vi drog till Sjökrogen sen och det var bara lilla Michelle som tyvärr inte kunde hänga på, men snart har du oxå åldern inne! Det var trubadur, allsång/skrik, dans på borden, bitchblickar från folk, massa skratt och lite sådär! ;) Hade mycket trevligt faktiskt. Och ja.. efterfesten var oxå rätt rolig.. ;) Även om jag nu har (mardröms)minnen för livet! Gaaah! xD


Emelie, Jocke och Carro!


Michelle och jag!

Vaknade upp hes som attan igår och begav mig tillsammans med min mor ut till mammas kompis Bodil på landet, i riktning mot Kolbäck. Fikade gott, babblade på om häst, häst och mera häst. Hälsade på en söt liten 3-åring som Johanna (Bodils äldsta dotter) har. En riktigt gullig rackare! Han har minsann gått 3-års testet nyligen och hon har ridit in honom själv, är imponerad! :) Fick reda på att de även ska bygga stall precis vid sitt hus, supermys!


Happy Day, söt eller vad? f. 2008 e. Hip Hop

Blev avsläppt på stan sen och hängde med Jessica och Hanna, käkade lite donken och sen träffade vi Elena en kortis innan vi drog hem. På kvällen kollade jag på filmen RIO, hur söt som helst! Käkade massa snacks och hade det bara chillirill! Somnade som en klubbad säl alldels för sent och är galet seg idag... Men det hjälps inte! Ska ut till stallet om någon timme och ikväll är det grillfest som står på menyn! ^^

Ha en fin midsommar nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0