It's gonna be my year!

Hell yeah att det ska bli!

Jag har haft en himla bra helg mina kära bloggläsareeeee! Den började i fredags med att jag pallrade mig iväg till den rackarns arbetsträningen fastän jag hade sjukligt mycket ångest. Fett stolt över mig själv! När jag kom hem så tog jag tag i..... hör och häpna..... mitt gigantiska DISKBERG!!! Aningen manisk eller? Kanskeeee! Men det var skönt att få det gjort om man säger. Skurade rent min jävla spis också. Gud vilken intressant text?!

Kvällen bjöd på festligheter minsann! Lånade lite kläder, pengar, smink och alkohol av min kära vän Jessica och det blev en fin kväll. Vi började med Taco-pizza, mellanlandade hos fröken Kristoffer och avslutade kvällen på Wine&Beer. Sjukt mycket folk ute asså!!!! Fast nää, typ 10 pers, men vi känner ju bartendern och vakten såatt! ;)

Lördagen bestod av trött mikeli, bakis mikeli, ångest mikeli. Sov bort större delen av dagen och tänkte banga stort på Valborg. Men efter att jag klarat av att rida, mocka, borsta, fixa, packa och smörja på endast 2 timmar så blev jag hämtad av Elena & Co! Vi styrde en grillkväll, kanske aningen sent, men lika gott för det. Mums med fläskfilé!

Söndagen bestod av tidig morgon i stallet och tävling i Sevalla för mig och "den bruna faran" ;) Hon var så himla duktig!! Jag blir så stolt, hon knatar rakt in i transporten utan att ens tveka när hon inte åkt på ca 1 år! Hon är lite tittig och gnäggar en massa, men ändå kontaktbar och lyssnar på mina hjälper när vi rider fram. På banan var hon lite tittig men hon gjorde INGA som helst dumheter! I första klassen (60 cm) fick vi en superbra runda verkligen! Allt var perfekt och vi hade jättebra grundtempo. Synd att sista hindret var en läskig mur bara. ;) Men är supernöjd med både henne och mig!



Bild från idag, världens sötaste! :*

Andra klassen (80 cm) gick inte lika bra, jag var trött och red inte alls lika bra så där tar jag på mig att hon stannade. Men jag är så himla nöjd med min fina häst! På onsdag är det pay&jump på Rocklunda och jag ska försöka allt jag kan för att fixa skjuts dit, för jag vill! Det skulle vara så perfekt att åka dit och hoppa nu så blir det inte så långt uppehåll mellan gångerna.

Jag var kvar på Hamre ett bra tag efter att vi kommit tillbaka, fixade allt och gosade med min pärla. Hjälpte sen Isabelle lite med sin nya söta lilla Quanda som kom igår. Hon är verkligen sjukt fin den lilla hästen, så fint uttryck. Och det gick jättebra när hon red henne! Har filmat lite som kanske kommer upp i bloggen om någon dag. Om någon vill se filmen från min 60 cm runda så kan jag lägga upp den oxå..? :)

Kvällen bestod av häng med the one and only Jessicus! Chillin' with yah is verrry nice huh! Det blev lite Gossip Girl, lite flumm med Hänna on msn, lite snackelisnack som vanligt om det "gamla vanliga" ;) och en halv pizza var, MUMSIII!

Nu blire sängen, upp och hoppa imorn!
Pössssss!

Kommentarer
Postat av: sistöööö

It's you and me! Jessicus och Mikeliii period again huuuh! pikkameeeela och essbesss ;) rawrrr! vad skulle vi göra utan varandra? dö? typ... sammaaaa persooooon<3



du och pizzieeee är så duttiaaa! jag lär ju få följa med på nån tävling sen juuu ;) när du inte är lika nervös ;;

2011-05-01 @ 23:28:57
Postat av: Anonym

en sak till... jag älskar dig!

2011-05-01 @ 23:31:21
Postat av: Sara- Hamreryttarna

Jag vill se filmerna :D

2011-05-02 @ 20:41:31
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/
Postat av: EWELINA JUNGMARKER

gud vilken fin häst :D

2011-05-02 @ 20:53:49
URL: http://hundratjugofyra.blogg.se/
Postat av: karolinajonsson

söt blogg :D

2011-05-02 @ 21:05:54
URL: http://jonssonsfoton.blogg.se/
Postat av: yasmine modell mamma och fru

Allt bra?

ha en underbar kväll kraaam

2011-05-02 @ 21:16:20
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: Gabriel

Hej.. Schysst blogg och cool design.. Inspirerande.. Har själv en nystartad pappablogg om mitt liv som ensamstående pappa till två underbara grabbar.. Leon och Mio.. Full fart.. Hur kul som helst att skriva.. Kram Gabriel..

2011-05-02 @ 21:41:27
URL: http://gabrielgavric.blogg.se/
Postat av: Anneli

Anmäl dig till Dagens blogg!

Jag lottar ut 3 vinnare imorgon!;)

http://anneliih.blogg.se/2011/may/mandag-dagens-bloggd-1.html#comment

2011-05-02 @ 22:20:03
URL: http://anneliih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0