Tisdawwwwg

Åh, så skönt att min mor fixade allt till Lizzy idag så jag fick vara hästledig! Kan behöva det eftersom Emelie inte kommer hem förrän onsdag nästa vecka, den lilla praktikanten. ;) Imorgon skulle det varit hoppträning, men den ska tydligen vara på Aberga så då kan jag inte vara med, rätt trist. Måste se till att hoppa ordentligt någon dag innan vi åker till Köping...

Har tillbringat dagen i ryggläge typ, snacka om död cheey! Nu är jag utvilad i varje fall. ;) Nyss kollat klart på Criminal Minds, awesome serie!!

Jag längtar till sommaren, jag funderar på att åka iväg över midsommar men kan inte bestämma mig riktigt. Vara hemma och festa eller åka bort flera dagar, sola, bada och ha det skönt?! Det blir Gröna Lund en dag någon gång i sommar också. Dessutom ska jag ha sommarskola med David varje vecka, det blir gött att få in lite pengar. :D

Det blir inget Peace&Love, jag har bestämt mig för att inte åka. Tänker inte låna pengar som jag kommer ha jättesvårt att betala tillbaka. Det kommer bara ge mig ångest! Till det kommer att jag inte har pengar nog att köpa tält, mat, sprit osv för utan kommer få snåla som fan och hur kul är det?! Kändes astrist i början, men nu har jag ställt in mig på att det är det bästa och jag får helt enkelt göra annat i sommar.

Nu ska jag knapra på en kanelbulle och dricka saft, sen blir det sängen! Imorgon blir det en underbar dag hihi. :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0