Opp och ner, ner och opp!

Hade en jobbig gårdag med diverse sjukhusbesök osv, men nu har jag fått piller mot den mordiska värken! Like a bawz! Tacka gud för att det finns läkare, sjuksköterskor och sånt, jag är oerhört tacksam för att jag blev av med min oerhörda smärta!!

Idag har min kropp varit rätt slut, så jag började dagen med att sova ut. Tyckte jag var värd det! När jag begav mig mot stallet fick jag ett sånt glatt besked att jag studsade omkring inombords, yiiiiha! Om allting går bra på mina inslussningsdagar 30 november och 7 december, så kommer jag få börja med arbetsrehabilitering på det nya stället den 12 december! När jag var på infomöte så kunde det dröja upp till 2 månader om jag hade otur, men se där jag hade fett med tur! :D


Jag är jättetaggad, det här kommer bli så himla bra!!



Min pärla var lite hängig och trött idag, hon var inte alls sig själv och dessutom blödde hon lite näsblod när jag hade ridit fram henne. Jag struntade i att kräva något mer av henne i och med det och begav mig tillbaka till stallet. Hon såg allmänt hängig ut där också pluttan! :( Hon hade ingen feber iaf.. Ska googla lite på näsblod osv.. Imorn ska hon få gå en skrittrunda ute och bara ta det lugnt. Mitt hjärta! <3

Blir att rida Wiona imorn också och vi ska skutta lite hinder hihi! Skulle ju ha gjort det igår, så jag längtar!

Kapten Röd är bra grejer alltså, musiken får mig harmonisk och lugn. Nu ska jag krypa ner under täcket, lyssna på hans grymma låtar och spela WordFeud innan jag somnar. Har 4 tidiga morgnar framför mig, huhu!

Hörs hejjj! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0