Godnatt

Hela världen är så underbar, om man är korkad tom och glad!

Jag har spenderat dagen med min underbara Hanna! Det började med en 13c på Spicy Hot och sen bar det av till Erikslund där vi letade kraffs till min Halloween-outfit tills imorn. Nu är allting hittat, gud så skönt! Måste bara låna till mig lite cash så jag har råd med vuxensaft också. Min soc handledare är fan född bakom en hiss! Jag hatar henne, får ju aldrig pengar i tid. Idiotjävel.

Jag ogillar kvällar, jag får sån kvällsångest. Speciellt efter att jag har flängt omkring hela dagen och inte hunnit tänka riktigt. Så den smyger sig på rätt så kraftigt för tillfället. Urk!

Imorgon hoppas jag att det blir en rolig kväll, jag tycker iaf om min utklädnad! För att inte tala om Hanna's och Jessica's, sjukt klockrena!



Min häst är världens finaste ifall ni inte hade hajjat den biten?! Hon var så totalt underbar på träningen igår. Hon tog tag i hinderna, bjöd som fan och kämpade på in i det sista trots att hon verkligen var supertrött! Fina pärlan, du gör mig så lycklig!

Nu tänkte jag ta mina tankar, kväva dem i massa sömn och vakna upp utvilad! (förhoppningsvis..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0