Jahaja

Sjuk och trasig. Aldrig mer Koskenkorva är allt jag har att säga. Fyfan, jag skäms fortfarande.

Nästa helg blir fan sista utgången på ett tag, jag behöver nog tagga ner lite med mr. alkohol känner jag. Det här är inte okej! På lördag blir det jag och världens bästa Elena. Ska hålla mig till vin, då vet jag i varje fall vad jag gör, säger och inte gör.

Vad bra det gick att klippa sig har jag hört. Förra veckan var han sjuk, likaså denna vecka. Så det blir inte förrän nästa tisdag jag får sitta under saxen. Men den som väntar på något gott...

Jag måste gå och handla kattsand, min kropp orkar inte. Jag måste åka till stallet, min kropp orkar inte. Men jag har inget val. Ta en ipren eller fem och bara göre!

Ciao
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0