Life

"Ont, det gör ont men det går... Det gör ont en stund på natten, men inget på dan"

Vi gör om texten lite. Det är mer såhär:
"Ont, det gör ont men det går... Det gör ont typ hela tiden och jag är rädd för smärtan"

Jag vet att det går över med tiden. Vetskapen om att jag har klarat det förut får mig att orka. Onsdagen var nog värst, men jag fixade ändå att ta mig till arbetsträningen och jag är så stolt över att jag krigade på! Kan ha bästa handläggaren som jag fick babbla av mig allting inför. Och det var skönt att gråta och häva ur sig allting för någon som liksom vet hur hon ska lugna mig. Sen gick det riktigt bra med mina arbetsuppgifter för dagen. :)

Krashade hos Jessica efter stallet sen och sov över där. Hade en bra torsdag med roliga aktiviteter hela dagen och jag slapp vara ensam. Det blev en spontanutgång på bmb också, nykter och allt. Det var helt okej kul! Drog hem vid ett då jag kände att alla började bli liiiite för dragna. Kom hem och hade svårt att sova... Ältade tankar om och om igen. Fick lov att ta sömntabletter för att kunna somna framåt småtimmarna, vilket resulterade i att jag även sov bort hela denna fredagen. Drömde, deppade, tänkte, stirrade, somnade om osv... Jag tror ändå att jag behövde det, för nu ikväll mår jag bättre än vad jag gjorde igår!

Var ut till stallet en sväng och tog hand om pärlan nu ikväll och nu myser jag med mina katter framför tv:n. Vad skulle jag göra utan mina älskade djur? Me love you long time!

Imorn har jag stalljour, sen blir det att gå hem till mamma på eftermiddagen och äta gottis. Vi brukar ju inte fira påsk, men jag övertalade henne om att vi iaf skulle laga god mat och umgås en stund! :) På kvällen blir det utgång med Elena, som jag saknat dig!! Får se ifall vi får med oss Jessica också. Har köpt en vinare så jag slipper bli aspackad denna lördag.

På söndag åker Team Misty iväg till Fagersta på tävling! :) Duktiga Maya ska hoppa LB och debutera LB+5 om allt går bra i LB:n. Håll tummarna!!! Mina älsklingar! <3

Det känns bra att jag har helgen planerad, jag har så bra människor i mitt liv. PUSS PÅ ER ALLA!
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0